Известие

Collapse
No announcement yet.

ALFA Romeo 156 1.6 - въпрос за съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ALFA Romeo 156 1.6 - въпрос за съединителя

    Колеги с тази тема целя да ме информирате.. Алфата е 156 1.6 двигател с железните колектори 98-ма година.. педала ми е добре не е паднал да стой, но като натисна няма никаква твърдост и постепенно спря да зацепва и сега гледам ,че тече спирачна течност последно зацепваше почти в пода.. .... ТА ГЛАВНИЯ ВЪПРОС Е С ЛАГЕР ПОМПА ЛИ СМЕ ИЛИ СМЕ С ОБИКНОВЕНА .. дано да сме с обикновенна ,че направо вече ми взе нервите тази кола..
    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

  • #2
    С работен цилиндър за 30лв е, спи спокойно.

    Comment


    • #3
      Ами дано да е че ако е лагер помпа хамалогията е все едно смяна на съединител .. и да не е с лагер помпа.. ако си прав имаш една бира от мен като ходя за София я имаш а иначе утре ще я разглобя да видя положението
      Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

      Comment


      • #4
        Ами за съжаление е с лагер помпа пущината
        Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
          Ами за съжаление е с лагер помпа пущината
          Не ти се вярваше или не ти се щеше?
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Моите съболезнования, колега.

            Comment


            • #7
              Лошо, но ако проблема е в лагер-помпата, сега е момента да смениш и съединителя.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Ами то хубаво да го сменя ,но в средата си отцепва съединителя и не мисля ,че трябва да се пипат вървящи работи.. ии да не ми се искае да е с лагер помпа.. ако беше със вилка най-добре, но сега... и в този студ хич не ми се отваря но се налага няма как .. тази седмица я почвам малко по малко .. и все пак си прав минимум феродовия диск.. но все пак доста парички ще станат..тя помпата нова е само 140 лв..
                Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                Comment


                • #9
                  Щом ти е протекла течността, значи е помпата ! Горната ти е 70 лв долната към 40. Аз смених едната горната, но щом ти е тръгнала едната съответно сменяш и другата поне при мен така беше! Съединителя си отделя и постоянно пада долу и всеки път трябва да го надигаш с крак? Като помпаш няколко пъти си става нормален? И след 3-то натискане пак същото? Виж коя помпа е или ако ти се дават пари смени и двете и течността ако не е сменяна скоро, защото като смениш помпата и старото масло почти нищо не си направил
                  Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    е то пущината е с лагер помпа.. а тези по 40 лв са обикновенните ,който са с вилка на ск-кутия.. иначе прав си
                    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                      ...но в средата си отцепва съединителя и не мисля ,че трябва да се пипат вървящи работи...
                      Ами принципно съединителите с хидравлика (какъвто е на твоята кола) ще "отцепват" по средата до предпоследното си "отцепване", това не ти е съединител с жило дето педала ти се мести нанякъде (в зависимост от принципа на работа на жилото) докато в един момент вече не отделя...

                      Comment


                      • #12
                        напълно те разбрах.. утре почвам с хамалогията и кой знае как ще има да я псувам в този студ
                        Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                        Comment


                        • #13
                          Ако нямаш подемник разглабянето там е доста сложно, да не кажа невъзможно "в домашни условия" - вЕрвай ми, 100 пъти ще предпочетеш да дадеш парите на някой да го направи вместо теб това като видиш какво точно трябва да свалиш от колата...

                          Comment


                          • #14
                            Ами да ти кажа честно всяка кола различно но сменях съединителя на Форд Мондео 1.8 (115hp) преди седмица в гаража ми на канала и цялата беше окичена с един куп електроники .. знам за какво иде реч,но повярвай ми Алфата е по малкото зло !
                            Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                            Comment


                            • #15
                              Не е въпроса за електрониките, а какво трябва да махнеш, за да стигнеш до мястото, към което си се запътил...
                              Успех със смяната и да се поФалиш!

                              Comment

                              Working...
                              X